17 november 2014

Att ha haft bloggtorka...



Helt enkelt - fattar inte vart tiden går... Hinner inte mer. Tänker en massa saker jag skulle vilja blogga om, men så vips är klockan hur mkt som helst och jag ligger redan under täcket för att orka med följande dag...

Det finns såååå mycket som jag skulle ha kunnat blogga om - få se hur jag fixar till det - kanske jag tar in saker och ting här vartefter - fast det kanske är saker jag kunde ha skrivit om tidigare - typ under sommaren eller så...

Hur som helst - nu är vi redan inne i november och jag börjar känna att julen så småningom är på kommande. Får en känsla av att sätta julljus i alla fönster nu då det är så mörkt där ute, men kanske jag ännu är tvungen att vänta en tid. :)

Igår var det ett alldeles SUPER fint väder där ute. Solen sken HELA dagen - och det har vi minsann inte blivit bortskämda med på LÄNGE!

Jag hade förra veckan köpt några små hyacinter som jag planterade igår. Det var skönt att vara ute och plocka lite mossa etc. KUL!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar