23 november 2014

Att inte ha kameran med...


På fredagen kom den första snön här hos oss. Det va en rätt så fin kaos då jag skulle köra hem
från jobbet, för si alla hade ju inte bytt till vinterringar än.
Tack och lov har jag inte hört om några olyckor.

Intressant hur man genast får julkänsla och julstämning då det blir vitt ute på marken. :)


Tyvärr är alla foton i detta inlägg endast fotat med telefonen, för jag var ju duktig och hade glömt kameran hemma...




Idag - söndag har jag varit till kyrkan med konfirmanden i detta hushåll.
Jag är ju inte den som siter så ofta i kyrkan precis, tycker det är rätt tråkigt
där om jag skall vara ärlig. Visst finns det många vackra psalmer jag tycker om,
men idag sjöngs det bara psalmer jag inte kände till.
Men en sak förvånade mej rejält, prästen var mycket musikalisk, och sjöng rent och klart!
Han sjöng t.o.m. välsignelsen! Fint! :)



Den runda ljusstaken här nedanför har min pappa tillverkat för många år sen.
Där står den alltid så fint och pryder vår kyrka.


Då vi var på väg hem efter gudstjänsten var det ett MÄKTIGT sken där ute!
Harmar så in i tusan att jag inte hade min kamera med mig!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar