08 augusti 2012

Att söka ideér...

Nu medan jag har legat flat några dagar med min värk - så har jag legat och surfat omkring på en massa intressanta inspirationssidor... Jag har fortfarande i mitt huvud HUR jag skulle vilja ha mitt hem inrett - men det går inte i detta hushåll... Det får bli min dröm för tillfället och jag får nöja mej med att dregla på andras sidor...

2 bloggar var jätte intressanta! De hade massor med fina idér till en massa saker!

Nämligen:



Från de två sidorna har jag nu lånat bilder... En massa fina bilder... Med en massa fina saker som ger mej än mer drömmar och inspiration.... :)

NJUT!


Att hänga glasen på en gammal kratta är väl inte så dumt?





Klädställning av stolar fast i väggen?





Varför inte kasta upp flygeln på väggen till bokhylla?



Eller göra en sådan här fiffig grej av en tennis-boll?



Värmelampor har jag kvar...  Kanske ta dem i bruk?




Denna gjord av armeringsnät... NICE!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar