19 augusti 2012

Att behöva investera...



Medan jag nu varit sjuk så har jag ju legat en hel del... Men då mina madrasser i sängen är totalt slut så har jag varit tvungen att byta ställning typ hela tiden eller stiga upp emellanåt då det börjar värka så mycket i kroppen.
Mina madrasser är allt för mjuka - och det betyder att jag sjunker ner i dem som ett V oberoende av ställning... Jag som ÄLSKAR att sova på mage - har för länge sen fått glömma den grejen... Att jag är svank-ryggig + en allt för mjuk madrass gör ju det hela omöjligt... Rygg kan jag inte sova på - har aldrig kunnat - så det är att svänga från sida till sida...


Nu då jag legat sjuk så har jag surfat omkring på olika madrasser och priser.. HELT SJUKT DYRA!!!

MEN

sist jag var till Ikea så provlåg jag faktiskt på en billigare variant av madrass och den va riktigt skön - så nu måste jag börja spara pengar på nåt konstigt vis...

Min säng är oxo slut - men så länge jag inte har råd med min DRÖMSÄNG - så får jag hitta på andra alternativ. Funderar på att bygga en själv av lastpallar.

Detta är min DRÖMSÄNG från Ikea:




Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar