25 juli 2010

** Jag tänder ett ljus **


















IDAG har det IGEN varit en tung dag för många vänner...
En bekant till min äldre dotter,  en 16 årig pojke dog inatt i en hemsk olycka.

Jag vet inte vad jag skall tänka, skriva hittar inga ord.

Som Jessica sa:
-Mamma, natten mellan fredag och lördag var André och jag på samma kalas och serverade 
gästerna - vi skrattade och hade roligt, och nu mamma,  plötsligt litet på  ett dygn senare finns han inte mer...

Min granne Jussi skrev så fint på facebook, jag måste låna hans ord:

- Tycker ibland att man har motgångar och problem men i en sån här stund förstår man att man sist och slutligen har det ganska bra. Av dom här olyckorna som hänt på sista tiden här borde vi alla lära oss att vi lever på lånad tid. Krama och älska varandra så länge det är möjligt, i morgon kan det vara för sent. Styrka åt alla.
Ingen blir bättre av att söka nån skyldig till det här. Dom som varit med och släkt och vänner lider riktigt tillräckligt redan nu. Stöd är vad dom behöver.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar