07 oktober 2011

HelleWi


Ja, här sitter jag nu på kurs hela dagen lång...
En stor dela v det vi skall lära oss kan jag redan, det är därför jag passar på att blogga.
Jag har trott att jag har varit helt ut och cykla i det här programmet, men det visar sig gott folk att jag ju vet en hel del mot många andra som jag trodde att kunde en massa.

Ganska intressant...

Alltså HelleWi är det program var  vuxeninstitutets alla kurser och kursdeltagare finns...
All uppgifter är inmatade och sparade i detta register, så det är HelleWi för mej hela dagarna långa när jag är på jobb.

När dagen är klar, slutar 14.30 idag så väntar jag på att Jessicas buss kommer från Pargas. :)
Ikväll skall vi fara heeela högen, dvs, Flickorna, besvärsonen och jag till Tenala på Tacos... :)


Hoppas på en kuuuul kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar