24 juni 2010

M I D S O M M A R



Jag var ikväll igen ut med Tindra på vår dagliga nästan 5 kilometers promenad - men fy tusan hur det svischade FINA - DYRA - VÄL PACKADE bilar förbi hela tiden!!!

Jag HADE midsommaplaner - men av ett själ så ändrades dessa och kommer nu att bara vara för mig själv under midsommaren. Döttrarna har "pappa-helg" så kommer inte att vara hemma - och jag har desutom ledigt från jobb...

Jag har helt enkelt bara blivit så otroligt försiktig på att fara nånstans - vågar inte "fråga" mej med - ingen ork - inga överlopps pengar - vill inte ha morgondagen förstörd - inte riktigt nån att fira den med heller...

ELLER

Jo, visst skulle jag ha nån att fira den med - men har tackat nej av ett gott skäl...

FAST

Jag ÖNSKAR jag skulle få fira midsommar med NÅGON :)  men av skäl är detta inte möjligt...

SÅ...

SKULLE jag ha pengar...

Skulle jag ha velat passa på att måla om väggarna eller lägga laminat på golvet i vardagsrummet. Detta skulle ha varit ett ypperligt sätt att få midsommar helgen att gå UTAN att behöva känna sig på nåt sätt ensam...


































Jag hoppas att NI mina kära vänner har en trevlig midsommar!

Wherever you are!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar