26 juni 2010

M I D S O M M A R A F T O N



Som sagt - jag HADE inhiberat mina midsommar planer - skulle tömma vardagsrummet...

MEN

Kl. 15.00 åkte Jessanna och jag till Västanfjärd på midsommarlotteri.
Kl 15.30 var alla 3000 st lotter slutsålda!!! HELT otroligt!!!

Jessanna åkte därifrån raka vägen till sin småkusin var hon skulle fira sin midsommarafton.
Jag kom hem...

Inte länge efter det får jag ett samtal var jag får ORDER om att söka upp min flytrock -- för snart far VI!

öööh???  Flytrock??? Var i hela fridens namn kan DEN finnas? Använd sist för typ allt för många år sedan...

Nåh, jag hittade rocken... Fiilisen va då inte på topp precis med regn som bara öste ner...

MEN... Jag for ändå...

Firade halva kvällen i JÄTTE GOTT SÄLLSKAP på denna lila söta ö (som är inringad med rött)  I SOLSKEN!!!!!!














Därifrån bar det vidare mot kasnäs...

Vi hade två alternativ på båt...

En liten Sunnan:














Eller så denna TG Cruiser... Vi va ju då alltså 5 personer... Ni kan väl ana vilken vi valde???
































Vi hade till holmen på besök även denna skönhet som finns till salu för 130 000€!
















TACK mina vänner för en FIN kväll med trevligt sällskap och god mat!!!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar