28 maj 2010

- Ä N G L A R -

Tänkte nu skriva litet om det som också är viktigt för mig men som man kanske inte kan prata med alla om ... nämligen det som inte syns men finns ... änglar!
Vi har dem runt om oss och vi har även en eller flera som har uppsikt just över dig!
Det går att kommunicera men man måste vara tålmodig och uppmärksam.

Har en underbar bekant, som jag kommit i kontakt med via min  kära mamma.

Jag är SÅ glad överatt jag fått lära känna denna kvinna – jag lär mig mer alla dagar…

Jag har lärt mej att tala med änglar - jag gör det mycket - och ofta! 
Först i början kändes det lite fånigt, men numera känns det riktigt bra. 
MEN jag måste nog erkänna ändå - att jag nog gör det då jag så att säga är "ensam"... :)

Denna "ängla-kvinna" som jag blivit bekant med, har lärt mej mycket hur jag skall tala till änglarna... OCh tro det eller ej - MYCKET fungerar verkligen!!! Jag har blivit förvånad SÅÅÅ många gånger - trodde det i början var "ödet" som spelade spratt - men det var ju egentligen "svaren" på det jag talat med änglarna om...

Och jag kan ju dessutom berätta att jag lever just nu mitt 92´ndra liv...  :)


1 kommentar:

  1. Även jag har en ängel som vakar över mig o skyddar mig från det onda!

    SvaraRadera